Wednesday, September 25

Πολύχρωμες boho πιάστρες !











Είχα στα χέρια μου καιρό ένα υπέροχο βαμβακερό νήμα σαν πλεξουδίτσα το οποίο με περίμενε υπομονετικά. Μου άρεσαν τόσο τα χρώματά του που ντεγκραντάρουν και αλλάζουν κάθε τόσο που ήμουν έτοιμη να το αγοράσω σε όλες του τις αποχρώσεις αλλά κρατήθηκα .

Ενα ζευγάρι πιάστρες πολύ απλές σας δείχνω σήμερα πλεγμένες με χοντρές βελόνες και πλέξη μους δηλαδή καλούς πόντους στην καλή πλευρά  και καλούς πόντους και στην ανάποδη και αυτό είναι όλο ααα... και με το βελονάκι στο τέλος έπλεξα γύρω γύρω ένα πικό.

Μου αρέσει πάρα πολύ να στολίζω όταν έχω τραπέζι στο σπίτι , λατρεύω τα όμορφα σερβίτσια και έτσι σκέφτηκα τη πιάστρα να την μεταμορφώσω σε πετσέτα για λίγο . Τη φωτογράφισα λοιπόν με το πράσινο πιάτο μου, ίσως είναι καλή ιδέα να πλέξω και λίγες πετσέτες σε αυτο το στυλ.





















































Θα πλέξω και άλλα πραγματάκια σε αυτό το νήμα σίγουρα.

Τη Δευτέρα πήγα κι εγώ στο Tea για τη Λάμψη  , εκεί γνώρισα τη Ρένα Χριστοδούλου απο κοντά και άλλα κορίτσια όπως την Αννίτα , την Ευτυχία , την Αχτίδα και ήμασταν  πολύ ωραία παρέα όλες μαζί , πολλά απο τα κορίτσια έτρεξαν , κουράστηκαν και πιστεύω στο τέλος απόλαυσαν γιατί ήρθε πολύς κόσμος να στηρίξει τον καλό σκοπό της εκδήλωσης, μπράβο στις γυναίκες που όπως πάντα τα προλαβαίνουν  όλα.

Κορίτσια θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τα σχόλιά σας και τη ζεστασιά που παίρνω απο αυτά !

43 comments:

  1. Πανέμορφα , Μαίρη μου !!! Υπέροχα χαρούμενα χρώματα !!! Θα μπορούσαν να είναι και φανταστικά σουβερ !!!! Χαίρομαι που είχε επιτυχία η εκδήλωση !! Πολλά φιλιά !!!

    ReplyDelete
  2. Νικη μου σε ευχαριστω οντως κανουν για σουβερ αντε μπραβο πειτε ιδεες, πολλα φιλιά!

    ReplyDelete
  3. χιχι! Το αξιοποιείς με τον καλύτερο τρόπο το νήμα σου!
    Πανέμορφα είναι, Μαιρούλα μου!
    Συγχαρητήρια και αυτές σου τις δημιουργίες και για τη συμβολή σου σε όόόλο αυτό το μαγικό που δημιουργήσατε για τη Λάμψη!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιαννα ηταν πολυ ωραια στην εκδηλωση , αξιζε ο κοπος μα αν δεν προσφερουμε οτι μπορουμε ειδικα εμεις που δεν δουλευουμε τι εχουμε μαθει απο τη ζωη, φιλακια παρα πολλα!

      Delete
  4. Αααααααααα κι αυτό το πολύχρωμο νήμα μου αρέσει και οι πίαστρες επίσης!!!! Μπορείς να φτιάξεις και σουπλά για το στρώσιμο του τραπεζιού από το ίδιο νήμα.
    Την καλησπέρα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι το σουπλα ειναι καλυτερη ιδεα , οι πιαστρες ειναι πολυ νοικοκυριστικο στυλ ενω το σουπλα σου δινει ενα καλυτερο τονο , ας πιουμε ενα καφε με αυτο κατω απο τη φλυτζανα μας, φιλιά πλεκτοκοριτσο!

      Delete
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΙΑΣΤΡΕΣ ΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΤΡΙΤΗ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου παλι μπραβο σου δινω για ολα και χαρηκα που σε γνωρισα απο κοντα, να εισαι καλα φιλιά!

      Delete
  6. Τρελάθηκα με τα χρώματά τους..είναι πάρα πολύ όμορφες!!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου στην εκδήλωση!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  7. Είναι πανέμορφες οι πιάστρες σου και το νήμα καταπληκτικό !!
    Ωραία χρώματα !! Πάντα ν ανταμώνετε για καλό σκοπό !!
    Καλό βράδυ !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι καλες ιδεες αυτες Ρανια να κανουμε οτι καλο μπορουμε αφου φτιαχνουμε τοσα πραγματα ειναι ευκολο για ολες μας, φιλακια!

      Delete
  8. Lovely blog full of colors and beautiful crafts !
    Thanks for following mine !
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna good evening , its nice to find you and your beautiful blog, i hope we stay in touch, kisses !

      Delete
  9. Υπέροχο αποτέλεσμα! Τι νήμα είναι αυτό? Θα πάω να βρω κι εγώ! Ζηλεύω όλες σου τις δημιουργίες όπως έχεις καταλάβει χαχαχα!
    Χάρηκα πολύ που η εκδήλωση είχε επιτυχία (αν και το περίμενα γιατί η καλή δουλειά πάντοτε ανταμείβεται)! Κρίμα που δε μπορούσαμε (λόγω απόστασης) να είμαστε όλοι εκεί για να βοηθήσουμε σε αυτόν τον όμορφο σκοπό!
    Σε φιλώ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα σου , ευχαριστωω αλλα ολη τη δουλεια την κανει το νημα που ειναι τοσο ομορφο . τι καλα να ειμασταν κοντα θα ηθελα να σε γνωρισω οπως και ολες που μιλαμε συχνα κατι πρεπει να κανουμε στο μελλον, φιλιά!

      Delete
  10. boho πιάστρες λοιπόν...αυτό πολύ μου άρεσε, το κάθε αξεσουάρ κουζίνας να έχει στυλ! απόλυτα δικιολογημένα από μια σικ γυναίκα σαν και σένα!!! σας είδα, σας είδα στο fb με τη Ρένα στη Λάμψη...κούκλες!!!
    φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαλια η φωτογραφια μου χαλια αλλα δεν τη προλαβα , απο φωτογενεια σκιζω , οσο για το στυλ τωρα που δεν ψωνιζω καινουργια πραγματα το κραταω φτιαχνοντας σε ευχαριστω πολυ Μαρια μου , φιλακια!

      Delete
  11. Πολύ χαρούμενο αποτέλεσμα !!!!
    Μου άρεσε η ιδέα της φωτογράφησης στο πιάτο και τα τόσα χρώματα!Έχεις άποψη και στυλ,μωρό μου,και φαίνεται!!!!!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κορινα μου σε ευχαριστω η καθεμια εχει το στυλ της και εμενα μου αρεσουν οσα φτιαχνετε ολες, φιλακια πολλα!

      Delete
  12. Replies
    1. Κικη μου καλημερα και σε ευχαριστω γλυκια μου!

      Delete
  13. Είναι πανέμορφες οι πιάστρες σου Μαρία μου, και το νήμα καταπληκτικό !!
    Πολύ ωραία χρώματα!!!!Καλό μεσημέρι!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα Dimi παιζουμε με τα χρωματα σε ευχαριστω πολυ , ο καιρος εφτιαξε εσεις εκει πρεπει να κανετε μπαναι ακομη εεε.. φιλιά!

      Delete
  14. they are beautiful especially the colours.. i would love to have it on my dinning table.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goodmorning , thank you very much , yes colours are great in this yarn , kisses!

      Delete
  15. Μπράβο Μαίρη μου...γέμισε η οθόνη μου χρώματα!
    Μπράβο όμως και για τη συμμετοχή σου στη Λάμψη!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστω Αριστεα μου και σε φιλω !

      Delete
  16. Πολύ όμορφα πιαστράκια, χαρούμενα! Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα που έχει το νήμα.
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Ελλη ολα χαρουμενα να ειναι γυρω μας μπας και μας το μεταδωσουν, φιλιά!

      Delete
  17. Αξιοποίησες με ωραίο τρόπο το νήμα.Το αποτέλεσμα που δίνει είναι όμορφο και κάνει κάθε κομμάτι μοναδικό.Καλώς βρεθήκαμε! Θα τα λέμε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαρηκα πολυ που βρεθηκαμε , θα τα λεμε σιγουρα, σε ευχαριστω πολυ , φιλιά!

      Delete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. Τί χαρούμενα τα πολύχρωμα πλεκτά σου, Μαίρη μου!!!!!!!!! Πολύ όμορφα έγιναν!!!!!
    Μπράβο για την συμμετοχή σου στο μπαζάρ για την Λάμψη! Χάρηκα πολύ για την επιτυχία σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριαννα μου απλως συμμετειχα στη χαρα της γιορτης φτιαχνοντας πραγματακια που χαιρεσαι αν πουληθουν για καλο σκοπο και ειναι ωραιο να γνωριζεις φιλες απο κοντα, σε ευχαριστω και σου στελνω φιλιά!

      Delete
  20. Πόσο μου αρέσουν τα πολύχρωμα νήματα , σίγουρα να πλέξεις και άλλα Μαίρη μου , είναι πολύ χαρούμενα!
    Πόσο χαίρομαι που βρέθηκες και γνώρισες στο τσάι όλες αυτές τις υπέροχες γυναίκες!
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικολ μου καλησπερα χρωμα παντου βαζω, ασε , επρεπε να ειμαστε ολες κοντα να γνωριστουμε , καποια στιγμη ισως το πετυχουμε πολλα φιλιά και καλα να περνας!

      Delete
  21. Χαίρομαι που σε βρίσκω κι εγώ σπιτάκι σου Μαράκι! Ελπίζω ν' ανταλλάσσουμε συχνά σκέψεις και απόψεις, όσο μας το επιτρέπει ο χρόνος βέβαια.
    Πολύ όμορφη ανάρτηση με ωραίες δημιουργίες και χρώματα αισιόδοξα και το σημαντικότερο ότι είναι για καλό σκοπό και μπράβο σου! Να είσαι καλά και να έχεις ένα χαρούμενο βραδάκι!!! Τα φιλιά μου:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα σε ευχαριστω πολυ κοριτσι μου , το μπλογκ σου ειναι πολυ πολυ ομορφο, θα τα λεμε σιγουρα συχνα, καλο σου βραδυ και φιλιά!

      Delete
  22. Υπέροχα! Χωρίς πολλά λόγια υπέροχα... Τι να πρωτο σχολιάσω τα χρώματα, τα σχέδια.... μπράβο σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτο ειναι πραγματικα πολυ απλο , τιποτε σαν να παιζεις!

      Delete
  23. Πολύ όμορφες οι πιάστρες σου και πολύ ιδιαίτερο το νήμα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σοφια μου ευχαριστωω πολυ , καλο μηνα και πολλα φιλιά!

      Delete

I will be very glad to read your comment!