Friday, December 11

Ο σκούφος του μικρού ξωτικού!























Αυτός ο μικρός σκούφος είναι ότι κατάφερα να πλέξω φέτος για να τιμήσω αυτό το τόσο γλυκό μήνα!
























Ο καιρός φέτος μας πήγε πολύ καλά μέχρι τώρα και τα δένδρα ακόμη δεν έχασαν τα πανέμορφα κανελιά τους φύλλα γλιτώσαμε και το σκούπισμα!






















Το σχέδιο πανεύκολο αρκεί να μη σας μιλάει κανείς γιατί είναι όλο μέτρημα, είναι της http://www.ravelry.com/patterns/library/preemie-elf-hat
































Πάρτε ότι νήμα θέλετε και πλέξτε με βελονάκι που να ταιριάζει στο νήμα, το μέγεθος είναι μικρό , εάν θέλετε να το μεγαλώσετε έχετε 2 τρόπους , πλέκετε με μεγάλο νούμερο βελονάκι και χοντρό νήμα  ή κάνετε περισσότερους γύρους πλέκοντας ένα διπλό και 5 μονά για ένα έξτρα γύρο.

1  Πλέξτε 2 αλυσίδες και μετά 5 μισά ποδαράκια στην πρώτη αλυσίδα, μην ενώσετε , θα πλέξετε σε σπιράλ   (5)

2  Πλέξτε μισά ποδαράκια σε όλα του προηγούμενου γύρου  (5)

3  Πλέξτε 2 μισά ποδαράκια σε καθένα απο τα προηγούμενα (10)

4  Πλέξτε μισά ποδαράκια σε καθένα   (10)

5  Πλέξτε 2 ποδαράκια μαζί στην  επόμενη θηλειά και 1 στην επόμενη (15)

6  Μισά ποδαράκια σε κάθε θηλειά  (15)

7  2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και απο 1 στις επόμενες δύο θηλειές (20)

8  Μισά ποδαράκια σε κάθε θηλειά (20)

9  2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και απο 1 στις επόμενες τρείς  θηλειές (25)

10  Μισά ποδαράκια σε κάθε θηλειά (25)

11  2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και απο 1 στις επόμενες τεσσερεις   θηλειές (30)

12  Μισά ποδαράκια σε κάθε θηλειά (30)

13  2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και απο 1 στις επόμενες πέντε  θηλειές (35)

14  Μισά ποδαράκια σε κάθε θηλειά (35)

15  2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και απο 1 σε όλες τις επόμενες θηλειές  (36)

16 έως 23  μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές (36). Κάντε στο τέλος ένα  άρριχτο γαιτανάκι στην επόμενη θηλειά και ένα βουβό γαιτανάκι στην επόμενη και κλείστε , ασφαλίστε το νήμα.


24  Βάλτε το εκρού νήμα και γυρίστε το μέσα έξω και πλέξτε 1 αλυσίδα μετά μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές και ενώστε με βουβό (36)

25  1 αλυσίδα , μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές (36)

26  1 αλυσίδα , μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές, ενώστε και γυρίστε  (36)

Τώρα θα πλέξετε τα μυτάκια

27  Πλέξτε 4 αλυσίδες και πάνω σε αυτές τις αλυσίδες που μόλις πλέξατε κάντε = άρριχτο γαιτανάκι στην πρώτη θηλειά, μισό  ποδαράκι στην επόμενη, ποδαράκια στις 2 επόμενες θηλειές, αυτό είναι το μυτάκι μετά αφήστε άπλεκες τις 2 απόμενες θηλειές και κάντε ένα βουβό στην τρίτη θηλειά της κάτω σειράς. επαναλέβετε αυτό για άλλες 8 φορές, θα έχετε στο σύνολο 9 μυτάκια.


Μπαλίτσα της κορυφής

1  2 αλυσίδες , 5 άρριχτα στην πρώτη αλυσίδα , μην ενώσετε(5)

2  πλέξτε 2 άρριχτα σε κάθε θηλειά (10)

3  άρριχτα σε κάθε θηλειά (10)

4  πλέξτε μειώνοντας τα 2 άρριχτα σε ένα (5)

Γεμίστε τη μπαλίτσα με γέμισμα μαξιλαριού και κλείστε, ασφαλίστε το νήμα, αφήστε λίγο νήμα , περάστε το σε βελόνα και ράψτε το μπαλλάκι στη κορυφή του σκόυφου.


Αυτό ήταν όλο!!

Καλό  μας μήνα!

46 comments:

  1. Πραγματικα ειναι ενας πανεμορφος σκουφος για χαριτωμενα ξωτικα
    φιλια πολλα χρυσοχερα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου σε βλεπω και καμαρωνω , τι ομορφο ταξιδι κανει το βιβλιο σου!! Ευχομαι καλα Χριστουγεννα , με αγαπη και έμπνευση!

      Delete
  2. Τι όμορφος σκούφος !!!!
    Μπράβο, κάνεις πολύ ωραία δουλειά !!!!
    Φιλιά !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρανια μου γεια σου , ευχομαι ολα τα δωρα του κοσμου αυτες τις γιορτες, πολλα φιλια απο μενα!

      Delete
  3. Πόσο όμορφος σκούφος! Μπράβο, Μαιρούλα μου!
    Νομίζω πως κάθε ξωτικό θα τον ζήλευε και θα τον διεκδικούσε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ εσυ η σμουτσενια μου!! καλες γιορτες Γιαννα μου με πολλη αγαπη γυρω σου!

      Delete
  4. Γεια σου Μαιρούλα μου, έπειτα από καιρό...
    Πόσο όμορφος ο σκούφος που έφτιαξες! :-)
    Σου εύχομαι Καλές Γιορτές να έχεις με υγεία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου γλυκια εισαι καλα? ευχομαι καλα Χριστουγεννα με υγεια και ευτυχια!

      Delete
  5. Το ξωτικό σου θα είναι πολύ ευχαριστημένο με τον καταπράσινο σκούφο του!!!
    Χρόνια πολλά και με υγεία και χαρά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φλωρα μου να εισαι καλα , χρονια πολλα και σε σενα με ολη την αγαπη μου!

      Delete
  6. Καλο βραδυ Μαίρη μου ....μας ελειψες !!!!
    πολύ ωραία το ξωτικό ..τελεια
    καλο σαββατοκυριακο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω Ειρηνη μου , ολες μου λειψατε αλλα σας βλεπω στο fb και ετσι δεν σας ξεχνω, καλες γιορτες και φιλια πολλα!

      Delete
  7. Καλές γιορτές Μαίρη μου.
    Μας ελειψες.
    Πολύ όμορφο το σκουφακι.
    Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου κι εσεις μου λειψατε αλλα δουλεια πολλη και δεν με αφηνει περιθωριο για πολλα πλεξιματα και βολτες, καλα Χριστουγεννα!

      Delete
  8. Πανεύκολος και πανέμορφος! Και έτσι όπως "έδεσε" με τα κουκουνάρια, είναι μια πολύ όμορφη και ζεστή Χριστουγεννιάτικη γωνιά.
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλια μου γεια σου ευχομαι εναν υπεροχο μηνα, σε φιλω!

      Delete
  9. Το σκουφάκι σου Μαίρη πανέμορφο αλλά μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο στο πλέξιμο ,για μένα που είμαι άσχετη .Όμως το ξωτικό θα χαρεί που θα έχει το κεφαλάκι του ζεστό ! Καλή σου συνέχεια !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα φιλεναδα , πολυ ευκολο ειναι πραγματικα το σχεδιακι , καλα Χριστουγεννα και φιλια!

      Delete
  10. Πανέμορφο Μαίρη μου και το χρώμα του αγαπημένο!!
    Καλοφόρετο να ναι!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω Μαριλενα μου , τελευταια ουτε πλεκω πολυ ουτε αλλες κατασκευες προλαβαινω, θαυμαζω τα δικα σας, φιλακια και καλες γιορτες!

      Delete
  11. Πολύ όμορφος σκούφος
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να εισαι καλα κοριτσι μου και να περασεις πολυ ομορφα τα Χριστουγεννα, σε φιλω!

      Delete
  12. Πολύ χαριτωμένος!! Καλό μήνα να έχεις και καλές γιορτές! Να περάσεις υπέροχα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου πολυ χαιρομαι που περασες απο δω , σας εχασα λογω πολλων απουσιων ! σε ευχαριστω και ευχομαι καλες γιορτες, φιλακια!

      Delete
  13. μα πόσο τέλειοοοοοοοο!!!!!! ζηλεύωωωω... φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  14. Ευη μου καλα Χριστουγεννα γλυκια μου!

    ReplyDelete
  15. Αχ Μαίρη μου, πόσο καιρό είχα να έρθω εδώ, να θαυμάσω τις δημιουργίες σου και την θετική σου αύρα! Άσε που ένας σκούφος, ειδικά σήμερα, είναι πιο επίκαιρος από ποτέ!! Φιλιά και καλημέρες και καλές γιορτές αμήν! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Πετρα μια και μοναδικη σε ευχαριστω και ευχομαι καλα Χριστουγεννα φιλακια πολλα!

      Delete
  16. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυ κυκλαμινακι γλυκο , ευτυχισμενο το νεον ετος που ελεγαν και παλια , φιλια πολλα!

      Delete
  17. Μαίρη μου, Χρόνια πολλά και καλά!!! Το σκουφί είναι γλύκα!!! Γεια στα χέρια σου και να'σαι καλά για τις αναλυτικές οδηγίες!!! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πεπη μου καλα Χριστουγεννα με το καλο να ερθει ο νεος χρονος με δωρα πολλα!

      Delete
  18. Χρόνιαπολλά καλή μουΜαίρη να είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εφη μου χρονια πολλα και πανω απο ολα υγεια και ευλογια για ολους!

      Delete
  19. Μαιρούλα γλυκειά,εύχομαι τα ξωτικα νάναι πάντα στο σπιτικό σου χαρούμενα και παιχνιδιάρικα και σεις νάχετε ΥΓΕΙΑ και αγάπη τον Καινούργιο Χρόνο και κάθε χρονιά!!!
    Φιλιά πολλά και γιορτινά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπως το λες Χαρα μου τγεια και ολα γινονται , καλη χρονια τωρα πια και χρονια πολλα να εισαι παντα αστειρευτη και ακουραστη οπως εισαι!

      Delete
  20. Χρόνια πολλά Μαίρη μου!! Καλή Πρωτοχρονιά να χεις με υγεία και χαμόγελα στο σπιτικό σου!! Φιλάκια πολλά!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλη χρονια ΜΑαριλενα μου να εισαι καλα , φιλια πολλα απο μενα και καλο μηνα!

      Delete
  21. Τον σκούφο του ξωτικού σου τον είχα θαυμάσει και είμαι σίγουρη ότι είχα αφήσει σχόλιο, Μαιρούλα!
    Ξαναπέρασα να σου αφήσω τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριαννα μου καλη μας χρονια , φιλια πολλα !

      Delete
  22. καλη χρονια τελειος ο σκουφος του ξωτικου αυριο θα τον εχω στο πανηγυρι μας σε φιλω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατια μου καλη χρονια , με ευτυχια και υγεια, σε φιλω!

      Delete
  23. καλή χρονια Μαίρη!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευη μου καλη σου χρονια με ολη την αγαπη μου!

      Delete
  24. Περασα να δω τι κανεις και ειχα την εντυπωση οτι ειχα αφήσει τις ευχες μου για την καινουργια χρονια και οτι σου ειχα πει για τον σκουφο του ξωτικου ποσο μου αρεσε..μαλλον δεν πατησα δημοσιευση .. το παθενω καμια φορα που με αποροφα το θεμα..
    σημερα περασε παλι απο σενα να βρω τι θα πλεξω... εδωσα και το λινκ σου σε φιλη που θελει να κανει το ιδιο.. και δεν ξερει... σε υχαριστω που μεσα απο τα βιντεο σου με βγαζεις απο τα δυσκολα πολλες φορες.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..καλη χρονια και ενα καλο μην να έχεις φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρουλα μου καλή χρονια να εχουμε κι εγω εχω καιρο να κανω τις βολτες μου στη γειτονια αλλα παρακολουθω που και που τα ωραια μπλογκ των φιλεναδων μου , καλο μηνα και πολλα πολλα πλεξιματα εδω , να περνας καλα σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..αααχχ αυτα τα βιντεακια φταινε , ξερεις ποσο χρονο μου παιρνουν αλλα και τα πλεκτα για να τελειωσουν και ετσι χανομαστε, φιλακια πολλα!

      Delete

I will be very glad to read your comment!