Saturday, October 26

Ανάληψη καθηκόντων!

Σύσκεψη κυβέρνησης

 
 










Κι εκει που η καθημερινότητά μου είχε έναν ήρεμο ρυθμό και το πρόβλημά μου ήταν ποιό σχέδιο να πλέξω , να ειναι όμορφο , εύκολο , να το φωτογραφίσω καλά με τη φωτογραφική μου ή ότι απέμεινε απο αυτήν αφού το καμάρι μου  ο γιός μου κάθησε πάνω της και την είχε στην κωλοτσέπη του   (θυμάστε την ταινία  Σαμπρίνα? όπου  ο  αδελφός του πρωταγωνιστή βάζει 2 ποτήρια σαμπάνιας στην κωλοτσέπη του και μετά ξεχνιέται και κάθεται πάνω τους? )  με αποτέλεσμα να σπάσει η μισή οθόνη και  παρόλα αυτά εγώ βγάζω φωτογραφίες υποθέτοντας ότι το άλλο μισό του αντικειμένου που φωτογραφίζω βρίσκεται κάπου εκεί στα αριστερά κι ας μη το βλέπω!

Πάνω εκεί έρχεται ο διορισμός μου σαν Υπουργός Δημόσιας τάξης και Προστασίας του πολίτη !!! Και η ζωή μου έρχεται τα πάνω κάτω ...και δεν έχω και ρούχα , έπεσε κι αυτό πάνω στη κρίση και εγώ δεν έχω κάν ένα κλασσικό γκρί ιταλικού στύλ ταγιέρ για την ορκωμοσία, αυτό κι αν είναι άγχος! Και γόβες μαύρες κλασσάτες.... πάντα ήμουν καλοντυμένη τώρα θα εκτεθώ ,? Να πέσω στα στόματα των τσουχτρών των καναλιών και να μου βγάζουν άθλια πλάνα καθώς εισέρχομαι   στη Βουλή την μέρα της ορκωμοσίας? Τσ τσ τσ .....δεν θα το αντέξω!


Και δεν είναι αυτό μόνο , βλέπω κάτω κάτω στο διορισμό μου ότι καλούμαι να σχηματίσω και νέα κυβέρνηση , μα.....καθείστε ρε παιδιά είμαι ή δεν είμαι υπουργός , να ξέρουμε και τί λέμε εεεε....Πάνω που άρχισα να σκέφτομαι τα καθήκοντά μου και πώς θα φέρω ηρεμία στη χώρα αυτούς τους ταραγμένους καιρούς   ....ουφ φεύγω απο το πόστο μου , ποιός ξέρει μπορεί να ειναι και για καλό , τί τις θέλω εγω τις φασαρίες , τα καλά ντυσίματα , να αφησω τις φόρμες μου και τα βολικά αθλητικά μου και να μην έχω χρόνο ούτε για πλέξιμο , ούτε για πιλάτες.... άσε καλύτερα να σχηματισω μια καλή κυβέρνηση που θα οδηγήσει το τόπο στην ανάπτυξη , να διορίσω άξιους ανθρώπους .....Αχ Ανταίε !!!  εσύ που το εμπνεύστηκες, αυτό δεν ήταν ιδέα..... βόμβα ήταν !! Και αχ Κική , εσύ που το συνέχισες και με διόρισες και βρήκα το μπελά μου!
 Και άντε να δώ τώρα πώς θα εξηγήσω στο γλυκό μου ταίρι γιατί κάθομαι κολλημένη τόσες ώρες στο λάπιτόπι και γιατί ξενυχτώ, τολμάω?


Γκχ  ...γκχ....καθαρίζω το λαιμό μου και ανακοινωνω


Πρωθυπουργός

 Ρένα Χριστοδούλου
 Αντιπρόεδρος 
 Αριστέα

 Υπουργείο Εξωτερικών 
Υπουργός :Φλώρα
Υφυπουργός :Λυσίππη


Υπουργείο Οικονομικών

Υπουργός :Χαρά 
Υφυπουργός:Εκφράσου

 
Υπουργείο Εσωτερικών  
Υπουργός :  Κaterina Veridga
Αναπληρωτής Υπουργός :













Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
Υπουργός: 
Υφυπουργός:Xριστινα



Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Υπουργός:  Ράνια
Υφυπουργός : Μαρία


Υπουργείο Υγείας  
Υπουργός : Rylie
Υφυπουργός:Σασα


Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός :   sk epiloges
Αναπληρωτής Υπουργός:Νικη



Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργός :  Νικόλ
Υφυπουργός:  Μary



Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός:  Gina
Υφυπουργός:  Evangelia Vlassopoulou


Υπουργείο Τουρισμού
Υπουργός: Elenna
Υφυπουργός:Sofia Velkou



Υπουργείο Ναυτιλίας
Υπουργός: Δελφινακι

Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης
 Υπουργός:  Σοφια Τσιμαρη



Υπουργός Επικρατείας
Dimi
 

Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης 
 Filia

 

 

Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος    
Joan Petra



Προτείνω λοιπόν και δίνω εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, στις 

Μarie-Anne
Πέπη
Τριανταφυλλακι

Καλή δουλειά στην ανάληψη των νέων καθηκόντων σας!

60 comments:

  1. Κόντεψα να πνιγώ όταν διάβασα υπουργείο υγείας, επειδή γενικά είμαι λιγάκι αρρωστιάρα χαχαχα!
    Τώρα δηλαδή είμαι υπουργός? Να κάνω και εγώ ντου στα νοσοκομεία αφού πρώτα φωνάξω τα κανάλια?
    Γέλασα πολύ και με το κείμενο που περιγράφεις την όλη κατάσταση!
    Εγώ πάντως λέω να αφήσω το υπουργιλίκι και να πιάσω το πλέξιμο χαχαχα
    Φιλάκια πολλά!
    Καλό Τριήμερο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγω λέω να πάρεις τον Αδωνι αγκαζέ να σ ενημερώσει,χαχαχαχαχα
      Και επιρρεπής σ αρρώστιες και Υπουργός Υγείας!!!σαν εμένα του Οικονομικών...μεγάλη πετυχεσιά!χαχαχαχα

      Delete
    2. Καλε δεν μπορει να ανηθειτε τη τιμή, δειτε το σαν πρόκληση ! Και ναι Rylie εισαι υπουργος , ακομη δεν ραφτηκες τσ...τσ...τσ.....! Χαρα μη γελας , το ποστο σου σε περιμενει!

      Delete
  2. χαχαχαχα ό,τι πιο πρωτότυπο έχω δει τελευταία!! είσαι απίστευτη!! τιμή μου για τη θέση του υπουργού στο Εσωτερικών (μου άλλαξες λίγο το επίθετο αλλά δε πειράζει χιχι) Σ'ευχαριστώ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα ενα d αντι για g εεε....τωρα το ειδα, δουλειες της νυχτας , στην ορκωμοσια θα το γραψουμε σωστα μη δινω κι αλλα χαστουκια Βεγγου στους γραμματεις , κριμα ειναι!

      Delete
  3. σ'ευχαριστω πολυ μαιρη μου!!!!θα εκτισω την ποινη μου.....ε......την θητεια μου ηθελα να πω με διαφανεια και αξιοκρατικες διαδικασιες!!!!success story λεμε......
    φιλια πολλα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν μπορεις κανε κατι τωρα που δεν εχουμε λεφτα για βενζινες, βρες καμμια λύση για κανενα πατίνι ....κατι τελος παντων να κινουμαστε!

      Delete
    2. καλέ τουτη εδω έχει άκρες στον Αγιο Βασίλη μέχρι και πετρέλειαο θα μας εξασφαλίσει κατσε και θα δείς ,ξέρω εγω που σου λέω !!!!!

      Delete
  4. Τελικά όπως φαίνεται το πολίτευμα άλλαξε....έγινε Γυναικοκρατία!!!
    Διαμαρτύρομαι εντόνως κυρία πρόεδρε και θα αποταθώ στον ΟΗΕ,
    στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης και στο σύλλογο αναξιοπαθούντων
    ανδρών "Ο Άγος Προκόπιος"!!
    Και ήδη, ως αντιπολίτευση πλέον, ετοιμάζω πρόταση μομφής!!

    Καλό τριήμερο σε όλους μας, και από Τρίτη θα τα πούμε...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαν Υπουργός Δικαιοσύνης , ομολογώ ότι έχεις απόλυτο δίκιο , επικροτώ την απόφασή σας ΄΄Αγιε Προσκόπιε΄΄ 'οχι ΄΄Αγιε Προκόπιε΄΄

      Delete
    2. Αγαπητε κυριε Επιτιμε,γιατι δεν μπορει κατι τετοιο θα ειστε τωρα , επιτιμος Προεδρος ,οπως βλεπετε και πανω στο τσιμπουσι στη φωτογραφια εχω και αντρες αλλα πούντοι? δεν εχω η νεα μπλογκερ αρσενικους φιλους να καλυψουν τα υπουργεια κι ετσι οι άξιες γυναικες τα αναλαβαν αλλα κατα τα αλλα σας εκτιμαμε και σας αγαπαμε σκεψου τί μαμουθ αναρτηση εκανα υποκλινόμενη σε μια αδρικη εμπνευση!( μηπως μετα τοσο γλυψιμο να αποσυρετε τη προταση μομφης? αχ...και δεν μπορω τις αντιπαραθεσεις!)

      Delete
    3. Kυριε Επιτιμε κατι τετοιο έκανα , ανοιξα το ωραιότατο μπλογκ σας , εκανα copy paste την κυβερνηση σας και μετα αλλαξα τα μέλη,-- αγαπητη Joan βλεπε να μαθαινειςπως γινονται οι κυβερνησεις--απο κει και μετά σας χάνω, αυτο το blogroll πώς τρωγεται? Εγω ανοιξα το βλογ μου , εμπαινα σε καθε μέλος , εκαναcopy paste τη διευθυνση του αχχχ....τι εκανα λάθος?

      Delete
  5. αχαχαχα! Γελάω με τον Ανταίο από πάνω μου!

    Συγγνώμη αχα αχα ! Έτσι είπε(ο Ανταίος) ότι πρέπει να γελάω πια!

    Τι να πω εγώ η γυναίκα που σε διάστημα δύο ημερών άλλαξα τρία πόστα; Και τώρα καλούμαι και για αντιπρόεδρος ; Τη βάψατε!
    Βρε πουλάκι μου θα τη βουλιάξω τη χώρα (στα γέλια)!

    ΥΓ: Αυτή η Πέτρα κλέβει τα καλύτερα ή μου φαίνεται;
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άκουσα φωνούλες;;;; Ποιος είπε ότι θα βουλιάξει τη χώρα και πρόσθεσε "στα γέλια" για...ξεκάρφωμα;;; Αριστέα! Καθιστή είσαι ακόμα;; Τσακίσου πουλάκι μου (επί το κομψότερον!), είναι μπροστά σου ολόκληρη...Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κι εσύ τολμάς και ομιλείς, αλλά και την σχολιάζεις;; Και δε μου λέτε κυρία Mairi Grasia μου, ακόμα κι ο......κερατάς το μαθαίνει το γεγονότο που τον αφορά κι εγώ, μια κυβερνητική εκπρόσωπος (πάει, την ψώνισα!!) να το μαθαίνω από το πορτοκαλί τηλέφωνο;; Ε! Ρε! Κάτι καμπάνες που έχουν να πέσουν! Έφυγα! (αλλά θα έχω το νου μου...το νου σας! :)

      Delete
    2. Κυρια κυβερνητικε εκπρόσωπε έχετε ολα τα καναλια μαζί σας να κανετε ρομπα την Αντιπροεδρο και τι μαθαινω? Δεν ειδοποιηθηκατε εγκαιρως , θα τους επιπλήξω ολους, θα τους βαλω στη σειρα οπως ο Βεγγος τις αδελφες του και θα αρχισω τα χαστουκια.....καλη θητεια!

      Delete
    3. Αγαπητη Αριστεα μετα απο τοσα πόστα δικαιωματικα γινεστε Αντιπροεδρος και αν ειναι να τη βουλιαξεις , τί παραπάνω θα πάθουμε απο αυτα που περναμε, με τη Πετρα δυστυχως δεν μπορω να βοηθησω, βγαλτα περα μονη σου, τι κοτζαμ αντιπροεδρος εισαι?

      Delete
  6. Είσαι απίστευτη , Μαίρη μου !!!! Χα χα χα !!!!! Ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνεις και υποσχομαι ότι η θητεία μου στο υπουργείο θα χαρακτηρίζεται ως ....... success story !!!!
    Φιλάκια και καλό τριήμερο !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κυρια υπουργε , εκκληση ...μην αγορασετε αλλα υποβρυχια .......αγοραστε κανενα κρουαζιερόπλοιο να πηγαινουμε καμμια εκδρομή!( αυτο θα ειναι success story)

      Delete
  7. Kαλά τι ωραίο είναι όλο αυτό πολύ μου άρεσε χαχαχαχα!!! Να σου πω κάτι Μαίρη μου μακάρι να ήταν όλο αυτό αλήθεια.....θα ήταν και το πρώτο κυβερνητικό επιτελείο σας ψηφίζω όλους!!!!!
    καλό τριήμερο!!!! φεύγω τώρα γιατί έχω και άλλα υπουργεία να επισκεφθώ χιχιχι!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια μου πως μου ξεφυγες εσυ αχ....το βραδυ και βιαστικη ....επρεπε να σε κανω υπουργο πολιτισμου εσενα, φιλια!

      Delete
  8. χαχαχαχα!
    ο τροπος παρουσιασης της κυβερνησης υπεροχος!!!
    το ευχαριστηθηκα τοσο πολυ!
    καθε λεξη που εγραψες ηταν καταπληκτικη! καταπληκτικη ομως!!!

    μα στο υπουργειο οικονομικων;;; εισαι σιγουρη!!! θα μεγαλωσω κι αλλο το χρεος! χχαχαχαχαχα
    ειμαι ολιγον σκραπας στα μαθηματικα!!!
    θα εκανα λαμογια ομως!
    θα εβγαινα πανω και θα λεγα
    δεν αναγνωριζω κανενος την υπογραφη!
    διαγραψτε μας!
    χαχαχαχα

    αχ πολυ την ευχαριστηθηκα τη θεση! χιχιχιχ

    φιλακια πολλα αγαπη! και ευχαριστω που το συνεχισες! να εισαι καλα!
    καλο τριημερο! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη ειδαμε κι αυτοι που δεν ειναι σκραπες πως τα καταφεραν, μακαρι να ησουν στο υπουργειο , να ανασανουμε λιγακι, ευχαριστω που με εμπλεξες τοσο ομρφα! Μπορουσα να μη το συνεχισω? να δουμε οι αλλες αν το κανουν γιατι δεν σου κρυβω πιαστηκε ο λαιμος μου να γραφω και το δυσκολοτερο ηταν να περασω τις διευθυνσεις ολονων, φιλακια, καλη σου μερα!

      Delete
    2. Επειδή διάβασα το σχόλιό σου, αγαπητή Mairi Grasia κι αν και μας χωρίζουν πλέον
      φαράγγια (!!) ιδεολογικής απόστασης, επίτρεψέ μου να πω κάτι που ίσως βοηθήσει,
      σε σχέση με το γράψιμο της κυβέρνησης..

      1) Ανοίγω ΔΥΟ παράθυρα με το μπλογκ μου, στο ένα ξεκινώ την ανάρτηση
      και στο άλλο βλέπω το blogroll μου..
      2) Κάνω κόπι την κυβέρνηση που έχεις και την επικολλώ..
      3) Αλλάζω όλα τα ονόματα με εκείνα που επιθυμώ..
      4) Πάω στην άλλη καρτέλα, επιλέγω σε ποιον θέλω να δώσω ένα χαρτοφυλάκιο
      και κάνω πάνω στον ΤΙΤΛΟ τού μπλογκ του δεξί κλικ και στην καρτελίτσα που βγάζει
      επιλέγω: Αντιγραφή τοποθεσίας δεσμού!
      4) Πάω στην σελίδα της ανάρτησης, κάνω μπλε το όνομα που είναι γραμμένο και πατάω
      το κουτάκι που γράφει Σύνδεσμος στα εργαλεία ανάρτησης!
      5) Στην καρτέλα που θα μου βγάλει υπάρχει πλέον ήδη το όνομα που έχω επιλέξει
      και απλά στο κάτω μέρος κάνω επικόλληση τον σύνδεσμο που ήδη έχω αντιγράψει
      και πατώ μετά οκ!
      Με αυτό τον τρόπο γλύτωσα τα ανοίγματα όλων των μπλογκ και τις μεγάλες αντιγραφές,
      και στην πραγματικότητα είχα έτοιμη την σύνθεση της κυβέρνησης, σε 15 λεπτά!

      Delete
    3. Ώστε έτσι σχηματίζονται οι κυβερνήσεις;;;
      Κι εγώ που νόμιζα πως γίνονται όλα στα ύπουλα και σκοτεινά!
      Φευ! Μάθε τέχνη κι άστηνε συνάδελφε! :)))))))

      Ότι κατάλαβα τώρα εγώ τις οδηγίες! Μμμμμ......σωθήκαμε... :((

      Delete
    4. Ωχ μόλις διάβασα το σχολιο του Υφυπουργού μου...την κάναμε απο κούπες,αλλού ο γυαλός κι αλλού αρμενίζουμε...Τέτοια ταύτιση απόψεων ούτε στον ύπνο μου!χαχαχαχα

      Delete
    5. Κανόνισε να της επιβληθεις , οι λαμογιες ειναι δικές σου όχι της υφυπουργου!

      Delete
    6. Μπααααα μόνο εγω λαδώνομαι;;;λάδι ο υφυπουργός;;;; βαθειά που είστε νυχτωμένοι...είναι σάπιο όλο το σύστημα, όχι μόνο η κορυφή!

      Delete
  9. Λοιπόν αυτό το αγόρι ο Ανταίος μας έβαλε σε ευθύνες και ψώνια γιατί πως θα πάμε να αναλάβουμε υπουργεία χωρίς ένα ταγεράκι και χωρίς μια γόβα και δεν το χω και καθόλου!!!
    Αμα τον πιάσω στα χερια μου θα δει τι θα πάθει!!
    Για σένα τα λέω απο πάνω μεσιέ!!!

    Αντε κορίτσι υπομονή και καλό τρέξιμο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eεεεε.. εχεις δικιο , τι καιρο βρηκε να μας βαλει σε εξοδα πανω που ξεμαθαμε τα λουσα , τις ακριβες ενυδατικες , τα πολλα καλλυντικα και τα ντυσιματα μας πισωγυρναει, τον αφηνω στα χερια σου και φωωναξε με για βοηθεια!

      Delete
  10. Είσαι απίστευτη!
    Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η αφεντιά μου, βεβαίως βεβαίως!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή Μαιρούλα, νομίζω πως μου ταιριάζει αρκετά αν και θα προτιμούσα το Πολιτισμού...χαχαχα! (άρχισαν η ενδοκομματικές γκρίνιες...) αλλά δεν πειράζει θα περιμένω την επόμενη φορά με το καλό!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απο σας κυρια περιμενουμε σαν νεο μυαλο που ειστε και ευελικτο μπας και βρειτε καμμια μαγικη φθηνη λυση να ζεσταινομαστε οι ερμοι γιατι εδω Θεσσαλονικη κρυωνουμε , δεν κανει ζεστη εδω, στον επόμενο ανασχηματισμο θα εισαι πολιτισμου...το κλεισαμε!

      Delete
  11. Αποδέχομαι το Υπουργείο Εξωτερικών για τους εξής λόγους:
    α) μήπως οι προηγούμενοι που πέρασαν ήταν καλύτεροι από μένα ή μήπως υπερασπίστηκαν καλύτερα τα συμφέροντα της χώρας μας στο εξωτερικό;
    β) ταξίδια δώσε μου και πάρε μου την ψυχή... και μάλιστα πληρωμένα από άλλους
    και χωρίς κανέναν έλεγχο να σε ρωτήσει κάποιος "Γιατί το έκανες αυτό το ταξίδι;"
    Ναι το αποφάσισα κατεβάζω βαλίτσες κι αρχίζω τα πήγαινε - έλα...
    Σε φιλώ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπητη Υπουργος αυτο ειπα και στην υφυπουργο σας , τουλαχιστον θα ταξιδευετε,ποιος στη χαρη σας, εμενα δεν θα μου κακοφαινοταν να φυγω λιγο απο τη μιζερια που μας κατατρεχει τελευταια, καλη επιτυχια!

      Delete
  12. Πάλι άλλαξα πόστο , αχαχα; Υπουργός Δικαιοσύνης παπα τι θα κάνω η γυναίκα!!!! Ευχαριστώ Μαίρη μου , αλλά μόνο γυναίκες έχει αυτή η κυβέρνηση!! Μας απειλεί και ο Ανταίος βλέπεις!!
    Πρωθυπουργός η Ρένα , βεβαίως θα μας κάνει να τρέχουμε όλο το μερόνυχτο !
    Καλό απόγευμα , πάω να ραφτώ!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ εχεις δικιο πολυ τρεχαλα με τη Ρενα, οσο για σενα εισαι κολλημενη με τη κυβερνηση, ανασχηματισμοι αλλα εσυ παντα μεσα, ο Ανταιος που παραπονιεται εεε...ανδρικη ιδεα υποστηριζω αλλα εχω ελλειψη ανδρων δεν φταιω εγω, το ταγιερ προπαντός!

      Delete
  13. Καλησπέρα Μαίρη μου!!! Και πάνω που είμαι έτοιμη να σε συγχαρώ για τα καθήκοντά σου βλέπω τσουπ ξεπροβάλλει το όνομά μου!!! :))))) Χαχα!!! Τιμή μου να σταθώ επάξια στα καθήκοντα του υφυπουργού εσωτερικών!!!! Πολύ γουστόζικο και πρωτότυπο παιχνίδι!!!! Άντε να ράψεις ταγιεράκι Μαίρη μου!!!! Καλό σ/κ να χεις!!! Σε φιλώ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια Ελενη μου , τα προσοντα σου θα βοηθησουν πολυ αυτο το υπουργειο πιστευω. τα συγχαρητηρια στο δαιμόνιο Ανταιο , εγω σαν υπουργοε προστασιας του πολιτη που με εβαλε η Κικη λεω να μη ραψω και να κυκλοφορω με παραλλαγης , ζακετα με κουκουλα και φορμα για να μη τις τρωω απο κανενα, φιλακια!

      Delete
  14. Αποδέχομαι μετά χαράς την θέση που μου έδωσες, Μαίρη μου, και σ' ευχαριστώ πολύ.
    Η Φλώρα κι εγώ θα διαπρέψουμε, κι αυτό είναι υπόσχεση!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοιτα Λυσιππη μου τουλαχιστον θα ταξιδευεις πολυ και θα φευγεις απο το χαλι εδω , θα ανοιγει λιγο το μυαλο σου, πολλα φιλιά γλυκια μου!

      Delete
  15. Και πάνω που έιχα ενδυματολογικό πρόβλημα τι θα φορέσω στην Εκθεση της Βιλλιώτη προέκυψε θέμα μέγα,πως θ αναλάβω απο το Στουρνάρα χωρίς ανάλογη ενδυμασία;;;; Μήπως να πάω ρακένδυτη για να καταδέιξω περιτρανα στα διεθνή Μέσα, τη δεινή θέση της Χώρας μας;;; Θα είμαι κι ολίγον σέξυ...μηπως μ ορεχθεί κανένας αρχηγός Κράτους και δώσει κάτι παραπάνω,όχι με το αζημίωτο βέβαια...χαχαχαχα
    Καλά ρε Λυσιστράτη,έχω μία απορία πως μ επέλεξες για Οικονομικών;;;; Μιλάμε για πετυχεσιά,όχι αστεία,πιο σπάταλο άτομο δε θα ξαναβρείς.
    Σίγουρα εγω είμαι έτσι; γιατί μέχρι κι ο σύνδεσμος αρνειται να με δεχτεί,χαχαχαχα
    Το απόλαυσα το υπουργιλίκι μου,γμ τα Υπουργεία μου!!!ελπίζω να βοηθήσει ο Υφυπουργός μου το έργον μου και να μην αρχίσει το ροκάνισμα της καρέκλας μου... ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩΜΕΝ!!!Εδώ μάλλον θα κυριολεκτούσα να το έλεγα.
    Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για το γέλιο που μου χάρισες,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι εσυ εισαι αυτη η αξια γυναικα για υπουργος οικονομικων ( μολις αποκατεστησα και το συνδεσμο σου ), γιατι τετοια υπουργο θελουμε μια σπαταλη , εξωκαρδιά, large τελος παντων να μας παει μπροστα , σου εχω βαλει καλη υφυπουργο η Κικη (δεν ξερω μπορει και να ροκανιζει καλα....) που θα ειναι αρωγος στο εργο σου, καλό ξεμπέρδεμα!

      Delete
    2. Πιο large δε γίνεται! Να φαντασθείς ένα παλιό παρατσούκλι που μου είχε απονεμηθεί (στο μπλογκ) ήταν Αντουανέττα (γι αυτό έχει την κατάλληλη ενδυμασία,αλλά ας μην προκαλούμε), οπότε όπως καταλαβαίνεις το Παντεσπάνι το έχετε εξασφαλισμένο,ούτως ή αλλως <3

      Delete
    3. Αντουανεττα εεε...καλο! Παντεσπανι κι αυτο χορταινει!

      Delete
  16. Εντάξει Μαίρη!!!Έχω πεθάνει στο γέλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο βρε κορίτσια μπας και πάμε κάνα δυό βήματα μπροστά σε αυτή τη χώρα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα ετσι μονο θα παμε !!! Πως αλλιως , γελασα κι εγω τοσο με την ιδεα του Ανταιου!

      Delete
  17. ευχαριστώ για τη σκέψη σου και τον διορισμό... πού αλλού θα έμπαινε ένα δελφινάκι αν όχι στο ναυτιλίας; :) όπως σε ενημέρωσα και στο εμαιλ Μαίρη μου , επιθυμώ να αποχωρήσω και να δωσω τη θέση μου αλλού..ευχαριστώ για τη κατανοηση σου

    ReplyDelete
  18. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
    Χάθηκα λίγο τώρα το τριήμερο... και έρχομαι και με βλέπω διορισμένη Υπουργό στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής;!! Αχαχαχαχα!!!!!
    Σ΄ευχαριστώ για την τοποθέτηση! Αλλά δεν κάνω εγώ για Υπουργεία, εγώ μόνο τα βρίζω, χαχαχα!!
    Άσε που έχω και το ασυμβίβαστο... οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις ανασχηματισμό.
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοιτα Ελλη με τοσες φωτογραφιες της φυσης που εβγαζες , λεω για τις εκδρομες σου πριν αυτες τις ιδιαιτερες με το φως , σκεφτηκα πως κανεις μια χαρα να ασχοληθεις με το περιβαλλον!!Αφου συντρεχουν ανωτεροι λογοι τι να κανουμε πααραιτησου, φιλακια πολλα!

      Delete
  19. χαθηκα το τριήμερο και κοντεψα να χασω και την ορκομωσία της κυβέρνησης , μεγαλη μου τιμη που με όρισες Υπουργό παιδείας καρδούλα μου , με κακομαθαίνεις γιατι με βοηθάς να πραγματοποίσω την απειλή μου , κανε με εμενα Υπουργό για μια μερά μόνο και να δείς πως θα τα φέρω όλα πανω κάτω τρέχω γρήγορα στη παραλία για να βρέξω μερικές σανίδες για αύριο το πρωί !!!! ( ρε ξύλο που θα΄πέσει και έχω και το ελευθερο πλέον ) σε φιλω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εεεεε....μα δεν ηρθε το μειλ εγκαιρως? Απα πα ...αυτο με τις βρεγμενες σανιδες πω πωω αυτο ειναι σχεδιο, πρωτοποριακο και νομιζω θα ειναι ακρως αποτελεσματικο, πολλα μπραβο για τη σκεψη!!!Φιλακια πολλα!

      Delete
  20. με τέτοια κυβέρνηση θα βλέπαμε μια άσπρη μέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coco αν άδειαζες απο τις κατασκευες -και οι δικες σου ειναι projects μεγαλα και πανεμορφα -θε σε καμναμε πρωωθυπουργο!! Ναι θα βλεπαμε ασπρη μερα , μονο ετσι, φιλιά!

      Delete
  21. χαχαχα και πάνω πάω να σε συγχαρώ με βλέπω στο υπουργείο Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων ΥΠΟΥΡΓΟ!!!! Εντάξει δεν θα μπορούσαν να έχω καλύτερο υπουργείο μιας και από μεριά συζύγου αλλά και πατέρα η αγροτειά είναι στο αίμα μας! Ρε όποιος τολμήσει να ξαναφέρει πατάτα από Αίγυπτο θα του πιω το αίμα με το μπουρί της σόμπας!!! Στηρίζουμε την Ελληνική αγροτειά και τέλος οι εισαγωγές!!! Έχω υπουργείο εγώ!!!χαχαχα Είσαι απιστεύτου! Τρελαίνομαι να σε διαβάζω!!! φιλιά πολλά και μην ξεχνάμε στηρίζουμε τα Ελληνικά προιόντα γιατί ενημέρωσα τι σας περιμένει μετά! Βαμπίρ θα γίνω η υπουργίνα!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτο μου αρεσει βαλτους ολους σε ταξη, οχι πια εισαγωγες! Επεσες και στη περιπτωση τωρα ειμαστε και αγροτες γιατι καλλιεργουμε αρωματικα, τωωρα αρχιζουμε και ετσι σε θελουμε μπροστά!

      Delete
  22. Πάνω που είχα βολευτεί σε εκείνο του περιβάλλοντος πρέπει να ξεκουβαλήσω...άδικη που είναι η ζωή!!
    Επειδή συμπάσχω μήπως να βγάζαμε και κανένα κονδύλι για ρουχαλάκια?..έτσι να έχουμε να συναλλάζουμε από υπουργείο σε υπουργείο, όχι τίποτα άλλο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα ...οσο γι αυτο κατευθειαν θα ψηφιστει σαν κατεπειγον !!! Αλιμονο , αντυτες , να μας συζητανε ? Φιλακια!

      Delete
  23. άντε και καλή αρχή σε όλους εύχομαι, ελπίζω να δούμε αποτελέσματα από το σχήμα! χεχε.. δεν εμφανίζονταν οι αναρτήσεις σου στο blogrolling μου για κάποιο λόγο, γιαυτό και δεν ήρθα νωρίτερα! φαινόταν δηλαδή σα να μην έχεις κάνει νέα ανάρτηση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα και αυτη δεν φανηκε , τί να κανω, λες να του κανω κανενα τσιζκεικ που εχω καλη συνταγη μπτας και τον γλυκανω τον μπλογκερ και με αφησει να αναρτω και να φαινομαι? Καλη αρχή, φιλακια!

      Delete
  24. ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΜΟΥ ΦΟΡΤΩΣΕΣ;
    ΜΩΡΕ, ΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑΒΛΕΠΕΣ ΤΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ!!!!
    ΟΧΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΓΙΑ 100!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  25. Εεεεε...επιτελους ειδοποιηθηκες οτι εισαι πρωθυπουργος γι αυτο ειμαστε σαν ακυβερνητοι τοσες μερες!!! Δεν φταιω εγω Ρενα μου ο Ανταιος τα σκαρφιστηκε ολα , μια γυναικα και της πολης θα σου ελεγα μια χαρα κουμαντο θα εκανε , φιλιά και να περνας καλα!

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!