Wednesday, April 24

Bραβειάκι απο τη Χριστίνα και συνέντευξη

Είναι  εντεκάμισι  το βράδυ και εγώ μόλις τώρα στρώθηκα να ανοίξω τα μηνύματά μου.Καινούργιες φίλες   και  γλυκά mail που σου φτιάχνουν τη διάθεση και.... το πρώτο μου βραβείο, ναι είναι αλήθεια ένα ωραιότατο βραβείο απο την Xριστίνα με τις Νεραιδοδημιουργίες της  και  νέα ποδηλάτισα παρακαλώ. Ευχαριστώ πολύ γαι την υπέροχη κονκάρδα, θα κοσμεί το blog μου τώρα πιά!  

Να πώ καλώς σας βρήκα στην Αχτίδα και τη Demi πολύ χαίρομαι για τα μηνύματά τους και να πώ καλωσορίσατε στην d1pouliou  και την Ευγενία ,κορίτσια μπείτε στην παρέα για πλέξιμο , καφέ και  κουβεντούλα. 

Λοιπόν..... το παιχνίδι με βραβειάκια είναι πονηρό, θέλει να δώσω 11 στοιχεία για μένα και θα το κάνω μιάς και πέρασαν ήδη λίγες μέρες απο τότε που το πήρα και δεν μου αρέσει να αργώ.




  1. Εγινα 50 πέρσι τον Ιούνιο και δεν λέω τί θα γίνω αυτό τον Ιούνιο, ίσως να σταματήσω εδώ το μέτρημα.
  2. Οχι, το παίρνω πίσω, δεν με πειράζει να μεγαλώνω, θέλω απλώς να αδειάζει το κεφάλι μου κι αυτό γεμίζει, γεμίζει γι αυτό πάντα πονάει κι όταν λέμε πονάει ,το κάνει στ’ αλήθεια δυνατά αλλά ζώ με με αυτό τόσα χρόνια...
  3.  Είμαι δημιουργική, πάντα ήμουν, 25 χρόνια κατασκευής παιδικών ρούχων όπου έκανα τα πάντα , το σχεδιασμό, τα κεντήματα, τα τυπώματα , πολλά όμορφα και βασανιστικά.Ξέχασα να πώω και συμπληρώνω ότι σπούδασα Γαλλική φιλολογία αλλά δεν πήρα πτυχίο και μιλάω καλά Αγγλικά και τελευταία μαθαίνω Ρωσσικά
  4.  Είμαι υπομονετική, δεν ξέρω άν αυτό είναι προτέρημα, στη δουλειά σίγουρα είναι, στους ανθρώπους με μπερδεύει, αλλά πάλι δεν μου αρέσει να φτάνω στα άκρα γιατί εγώ δεν είμαι καλά μετά και δεν μετανοιώνω γι αυτό, δεν μπορώ και δεν θέλω να αλλάξω. Ού....φφφ άλλα 7 και νόμιζα ότι τέλειωνα.
  5.  Νοιώθω ενοχή όταν δεν γυμνάζομαι το χρειάζομαι , ο αυχένας μου πάντα μου δημιουργούσε προβλήματα, πόνο , ζαλάδες, τώρα ήρθαν και οι ορμόνες... γι αυτό pilates και περπάτημα.
  6. Εχω ένα γιό 27 και μιά κόρη 25,  η ζωή μου, δεν πιστεύω ότι μεγάλωσαν τόσο, κοιτάω πίσω  και μου φαίνεται τόσο νωπό το χθές.
  7.  Είμαι παντρεμένη με ένα καλό άνθρωωπο, το alter ego μου σε πολλά πράγματα.
  8. Είμαι τώρα πιά γκρινιάρα, δεν ήμουν παλιά, λίγο η αλλαγή στη ζωή μου απο την ένταση της δουλειάς στο σπίτι  τώρα πιά ,νοιώθω συχνά  άσκοπη  την καθημερινή υπηρεσία για καθάρισμα, μαγείρεμα και σαν κλάσσική δίδυμος άλλοτε βρίσκω την ρουτίνα μου υπέροχη.
  9.  Αγαπώ να σχεδιάζω, να διακοσμώ, να βάφω ακόμη και τοίχους, να πλέκω , γενικώς να έχω κάτι στα σκαριά, αυτό με γεμίζει ,μόνο δεν μου φτάνουν οι ώρες, κι εγώ που νόμιζα ότι όταν δεν θα δούλευα θα είχα χρόνο να κάνω πολλά, τί πλάνη!
  10.  Αγαπώ να μιλώ με το κόσμο, να μαθαίνω, μαθαίνω πολλά για τους άλλους γιατί τους ακούω, δεν βαριέμαι να ακούω, εντάξει ώς ένα σημείο θέλω να λέω κι εγώ για μένα, αγαπώ το blog μου , να επικοινωνώ με καινούργιους  φίλους.
  11.  Αααα...χ     αγαπώ τα ταξίδια, αν με ρωτήσετε , άν μου λείπει κάτι θα ήμουν αχάριστη  να πώ ναι,  προσαρμόζομαι, η κρίση έκοψε πολλά δεν με πειράζει, αγαπώ τόσο το σπίτι μου, είμαι ασφαλής μέσα σ’ αυτό, δημιουργώ, η ραπτομηχανή μου  με όλα τα καλά της γύρω, τα καλάθια μου γεμάτα μαλλιά- και πάλι θέλω κι άλλα- το βάζο μου γεμάτο βελονάκια, τα κουτιά μου με χάντρες, πηλό, δερματάκια, πένσες....αλλά αν μπορούσα θα έφευγα με τον άντρα μου για οπουδήποτε μέσα στην Ελλάδα, πάντα  θάλασσα, πάντα με το αυτοκίνητο ή με πλοίο- τα αεροπλάνο παραμένει κλασσική φοβία. Θέλω να τριγυρίσω , να δώ μέρη, να ξαναπάω στην Αίγινα στον Αγιο Νεκτάριο , όχι να ψωνίσω αλλά να ζήσω λίγες μέρες μακριά έτσι για να αποθυμήσω λίγο το καβούκι μου. Αλλά κι αν όχι ,όλα καλά!



Σας ευχαριστώ κορίτσια της μπλογκογειτονιάς, φιλιά Μαίρη


 

9 comments:

  1. Καλημέρα Μαίρη. Συγχαρητήρια για το πρώτο σου βραβείο. Να πάρεις ακομα πολλά εύχομαι. πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου. Τα ταξίδια μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ. Και στον Άγιο Νεκτάριο στην Αίγηνα πήγα περισυ για πρώτη φορά και το έκλεισα μες στην καρδιά μου. Μάλιστα σκέφτομαι να ξαναπάω σύντομα!! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nαι τα ταξίδια, δεν τα χορταίνω αλλά ας έχουμε και κάτι να ονειρευόμαστε, αν πάς να ανάψεις ένα κερί και για μένα, φιλιά πολλά

      Delete
  2. Kαλή σου μέρα!Να χαίρεσαι το βραβείο σου και σύντομα να έρθουν κι άλλα πολλά πολλά!!!!Η συνέντευξή σου αποπνέει ισορροπία και ευτυχία!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και καλές δημιουργίες!!!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα , ευχαριστώ Κυριακή εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική. φιλιά Μαίρη

      Delete
  3. ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΕ http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=113

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να βάλουμε γιατί όχι, ήδη έβαλα το σταθμό, μαγείρεμα, πλέξιμο και μουσική, Μαίρη

      Delete
  4. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 22 ΕΤΩΝ Κ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΣΑΝ Κ ΕΣΑΣ...Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ''ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ''

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειδες που σου είπα Σπυριδούλα ότι είσαι μικρή?Τελικά είσαι μικρότερη κι απο τα παιδιά μου, νοικοκυρά θα γίνεις ,στο εύχομαι ολόψυχα και να ευτυχήσεις στη ζωή σου με πολλή αγάπη, καλό Πάσχα και να δοκιμάσεις τη συνταγή με τα τσουρέκια που θα ανεβάσω, να το θυμηθείς είναι πολύ νόστιμα, φιλιά Μαίρη

      Delete
  5. ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΕς ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΠΤ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ''ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ''

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!